יום שלישי, 7 באפריל 2009

צאקרות ,תרגיל לאיזון אנרגטי ,קטרת ,טיהור הבית-העסק,עין הרע,טיפול במערכת העיכול-ניקוי מערכת העיכול ,פירוק שומנים ,דלקת גרון ,צרבת, בחילות .


קטורת

בסגולותיה של הקטורת לעצור מגיפות, ועל כן בכל צרה או מגיפה שהתפשטה בעם ישראל יצאו לאור ספרונים ותפילות לעידוד אמירת פרשת הקטורת.
יהי רצון שנזכה לחזור ולהריח את ריח הקטורת מבית מקדשינו במהרה בימינו, אמן!!אמירת "פיטום הקטורת " משמשת כסגולה בדוקה להצלחה, לכן מומלץ לפני כל דבר שמייחלים להצלחתו להתפלל בקטע הזה.

בשמחות, רגלי הסנדק המחזיק את הנימול בברית המילה נחשבות כרגלי מזבח , הקטורת והמילה כהקטרת הקטורת.

כיצד לטפל בצאקרות ?לפניכם 7 שלבי הטיפול העצמי.
הטיפול אמור להימשך עד-12 דקות רצוי להתמיד בטיפול יום יום כדי לשמור על אנרגיה מאוזנת:

1. להניח את הידיים על העיניים למשך 2 דקות ולהירגע
2. להניח יד אחת על העורף ושניה על המצח למשך דקה אחת
3. להניח את הידיים על הראש למשך 2 דקות
4. להניח את יד ימין על העין השלישית (מרכז המצח) למשך דקה אחת
5. לאחוז את הגרון בעדינות (מגע רופף) למשך דקה אחת
6. להניח את הידיים על הלב למשך 2 דקות
7. להניח יד ימין על הסרעפת, וביד שמאל בתנועות של ליטוף על הגוף מהסרעפת כלפי מטה לאט לאט עד למפסעה, ומידי פעם להחליף ידיים. משך הפעולה 3 דקות לסיום יש לעבור על כל הגוף עם הידיים בתנועות ניעור או ניגוב עד לקבלת תחושה של ניקיון ההילה .

טיהור הבית
סגולה זאת מיועדת לטיהור הבית והסביבה לשם ביצוע הטיהור עלינו לאסוף מי גשם המיכל זכוכית ולשמור אותו בבקבוקים מזכוכית עם פקק שעם או פלסטיק אסור למים להיות במגע עם מתכת מי גשם נחשבים למים טהורים .
יש למלא בקבוק לריסוס (כמו בקבוק החומר לניקוי חלונות) מפלסטיק ולרסס את חלל הבית פעם בחודש או אחרי ביקור של אורח לא רצוי או מישהו שגורם לתחושה של אנרגיה שלילית מומלץ לרסס את חלל הבית כאשר יש תחושה של מתח או מריבה בין בני הבית אין לערבב את מי הגשם עם חומרים אחרים(חומרי ריח) מומלץ לשמור מי גשם לכל השנה רק במכלי זכוכית.
טיהור הבית או העסק מעין הרעפעולה זו מטהרת את הבית או העסק מעין הרע ושומרת בו על אנרגיה חיובית שוטפים את הבית במי ים (מים מלוחים כמובן) אין להוסיף חומרים נוספים למים.
במהלך יממה לאחר שטיפה - אסור לשטוף את הבית שוב.חוזרים על הפעולה לאחר שבוע, במשך חודש, בסך הכול מבצעים עת הפעולה ארבע פעמים במהלך החודש.

הערה: את המים חייב בעל הבית או העסק לקחת מהים במו ידיו .

עין הרע
טיהור הבית בעזרת - מור ולבונה
המור והלבונה משמשים לטיהור הבית והיושבים בו המור והלבונה שימשו את הלוויים בבית המקדש ,לבישום וטיהור המקדש ביהדות המור והלבונה ידועים כבר מאות שנים כסגולה לטיהור הבית , מאנרגיות שליליות ,עין הרע וכישוף.
השכנת שלום בית ושלווה יש להכניס לכלי מתכת כף מור וכף לבונה.לחמם על האש עד שהתערובת מעלה עשן עם הכלי המעשן יש להכנס לכל החדרים בבית , ולשהות בהם כדקה אחת לפחות עד שהרח הנפלא של הבושם יתפזר בחדר כולו מומלץ לחזור על הפעולה פעם בחודש לאחר מולד הירח ניתן לרכוש מור ולבונה בחנויות טבע ותבלינים .


תרגיל לאיזון אנרגטי


היכולת שלנו לאזן את האנרגיה העצמית טובה יותר מאשר כל טיפול שנקבל מהילר כאשר כואב לנו , במקום כל שהוא בגוף.
מניחים את הידיים על המקום הכואב ומיד מרגישים הקלה כל שהיא.
ההילה העצמית שלנו שואפת לאיזון כל הזמן לכן אנו חשים מיד הקלה במקום הכאב .
עייפות או מצב רוח ירוד יכולים להיגרם בעקבות שינויים במקום או בתנאים שאנו נמצאים במהלך היום טיפול עצמי נכון בצאקרות יכול לאזן אותנו ולהחזיר את תחושת הרעננות,הערנות ובעיקר האנרגיה החסרה,טיפול מתמשך ישמור על רמה אנרגטית קבועה ואיזון בהילה .


טיפול במערכת העיכול

פירוק שומנים .שתיית מיץ מלימון אחד עם שתי טיפות שמן זית על הבוקר, עוזרת להוריד במשקל. הלימון גם עוזר בפירוק אוכל שומני, לכן מומלץ להוסיפו למאכלים רבים.
צרבות, בחילות ודלקות גרון .
מוסיפים מעט לימון לכוס מים פושרים (לא חמים). לבעיות גרון - לימון - עדיף לגרגר, לבחילות וצרבות - יש לשתות לימון לסילוק ליחה מהגוף - אפשר לערבב מיץ מלימון (ללא מים), דבש ומעט שום כתוש מלקקים לאט את התערובת
שלשולים - לאכול אורז שבושל עם לימון - העמילן סופג את הנוזלים והלימון מוריד את רמת
ניקוי מערכת העיכול. בדפנות מערכת העיכול מצטברת שכבה של פסולת בעלת אופי שומני. ניתן לשתות פעמיים ביום כוס מים חמימים (לא רותחים) עם מיץ לימון במשך שלושה שבועות - מסייע בניקוי מערכת העיכול ועשוי לעזור לרדת במשקל, כיוון שהלימון מעודד חילוף חומרים טוב יותר.
עצירות - כפית סודה לשתיה לכוס מים ולשתות מעולה לצרבת לסובלים מעצירות מומלץ לשתות מים פושרים על הבוקר! דרכי השתן - לסובלים מאבנים בכליות מומלץ להרתיח רוזמרין ולשתות! שיעול - בצל ודבש .
שיעול - חצי כוס מיץ לימון + חצי כוס דבש . כף 3 פעמים ביום.

הערה : המקורות לטיפול בסוגיות לעיל נלקחו מאוצר ספרי קבלה מעשית .

זקין אלברט

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה